Ångest ne vad är de?

Jaha då var julen över för i år, har haft en toppen jul fast jag inte var hemma i år igen. På julafton jobbade vi till 4 sen bar de av hemmåt för att göra och äta julmaten, Theres och Sabina kan verkligen göra jansson och köttbullar var verkligen super gott, sen blev de paketöppning vi fick varsin bok av våran chef jag fick en receptbok på olika pasta rätter. passar ju mig perfekt :) Fick även paket hemmifrån jätte glad för sakerna. Sen satt vi och drack vin och pratade super trevligt verkligen,
Och duktiga jag då efter några glas vin häller ut ett glas på vår VITA soffa :S Men som tur är bor jag med en så smart människa nämligen Theres så hon går och köper fläckborttagningsmedel dagen efter så nu syns de inte nånting. Tack gode gud :D





Japp och igår så var det ju juldagen vilket innebär utgång :D jobbade till ca 21.30 snabbt hem duscha och förfesta :D Aldrig mer tequila säger jag bara eller jag skyller på den. Sen bar de av till harrys de va skit kul vi dansade gärnet och lite där till, resten av kvällen låter jag vara osagt ;)




En bra bild på oss tre förutom min hand som vanligt ;)


Take care bye bye then <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0