Förlåt

Ja jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat varje dag som jag lovade men nu kommer en uppdatering ;)
Jobbet rullar på jobbade första kvällen i fredagas de gick jätte bra men de är fortfarande massa rutiner och få in men de kommer, sen på lördagen jobbade jag dag jag kommer bli mästare på att göra våfflor haha ne men de kommer nog funka. och på lördagen kom även den 2 tjejen jag ska bo och jobba med verkar också jätte trevlig.
Sen när Therese slutade så hade vi lite vin kväll eller ah lite är att ljuga haha men trevligt var de vi pratade in på småtimmarna ;)
Söndagen var jag och Theres lediga så Sabina fick jobba så hon kommer in i de hela också.
Sen på kvällen blev de utgång för mig och Therese vi var på Högis, Och världen är fan liten direkt när vi kommer in så ser jag Tommy som jag jobbade 1 1/2 år med på Gunntorp vad är oddsen för de och han jobbar jätte nära mig så honom lär man nog se mer av :) Träffade även dom andra som jag vet är här uppe, super kul :D Och som vanligt glömmde jag kameran :( 
Så i dag har varit en väldigt seg dag vi har bara städat hotellet, sen skulle jag och Therese åka och skaffa liftkort ne men då va ju självklart de stället stängt så vi ska upp tidigt i morgon och fixa de och även skaffa skidor och stavar och allt man nu behöver för att göra backen osäker :D:D:D ÄNTLIGEN!


Take care bye bye then <3

Kommentarer
Postat av: emma

du verkar trivas som fisken i vattnet :)

2010-12-13 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0