........

Jaha då var söngaden över vilket har inneburit jobb och sen taco kväll med vin ;)
I morgon är vi lediga då ska jag, Theres och Johanna upp till den STORA snögubben för en fika och annat gott ;) Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :D
Nästa söndag är de fan fest varesig Theres kan gå eller inte, har gått för lång tid nu haha ;)

Och har kommit in i en TPL feeling de är Theres som har smittat mig och gett mig en ny förkortning i mitt ordspråk ;) men snart är man på topp igen :D

Sen vill jag bara säga att jag är INTE alls avundsjuk på varken mamma, pappa, Mette eller alla andra som är nere på Gran Canaria nu :S

Jag ska faktiskt också åka utomlands någon gång ;)


Saknar er <3


Take care bye, bye then <3


(bilderna jag sa att jag skulle lägga upp är på min facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0