Dan före dopparedan ;)

Jaha såhär dan före julafton känner man ju en otrolig julkännsla eller inte. Så innan jobbet tog jag tag i de lite, efter MYCKET slit att få in kontakten i väggen är nu våran julgran äntligen uppe :)
Så i morgon blir de dans runt den jag och mina sambos haha






Jobbade kväll i dag och var ensam för första gången de gick jätte bra och de var jätte kul, vad annars ;)
Och när jag kom hem doftade jätte gott då hade Theres och Sabina gjort hemma gjorda köttbullar och jansson inför morgondagen julmiddag :D
Kan de bli bättre :D

Fick även ett paket från min familj i går så man får öppna lite paket med. Tack så jätte mycket väldigt uppskattat <3 Saknar er så här i juletid.

Nehe har inte så mycket mer att skriva i dag


Take care bye bye then <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0