Första dagen.

Jaha då var första dagen avklarad massa nya rutiner att lära sig men de är faktiskt jätte kul, de kommer bli hur bra som helst :)
I morgon ska jag och Therese bädda hotellet och en hel del annat för vi öppnar på fredag, lite nervös men de får gå som de går de blir inte katastrof i allafall ;)
Så upp halv 10 i morgon igen och Jonde har ju lyckas bra hittils han har annställt 2 väldigt morgontrötta människor haha men man vänjer sig ;)
Och på måndag ska vi troligtvis fixa skidutrusstning så då är de backen som gäller :D:D och målet för mig innan jag åker hem är att åka över ett gupp och göra en volt i luften de ska bli väldigt spännande haha

Ne nu ska jag se klart hell kitchen sen sova.


 Jobbet ;)


Take care bye bye then <3

Kommentarer
Postat av: Anna.E

haha jaaaa.. du kommer få ställa om dygnet helt Sara men de e bara bra för dig :D

2010-12-08 @ 22:30:33
URL: http://annaedstrom.blogg.se/
Postat av: emma

haha sara grattis till vuxenlivet ;) vad bra att det verkar vara bra allting, glöm inte att filma övningarna på volten!

2010-12-08 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0