On the road

Sitter nu på tåget påväg till Borlänge där de blir ännu ett byte. Kan äntligen slappna av hoppas jag än sålänge har de inte varit någon större förseningar. Håller tummarna ;)
Har precis sett på en film som heter The stoning of Soraya M. Blir Helt jävla Galet FÖRBANNAD och illamående hur kvinnor kan bli behandlade i vissa länder att De männen säger är typ lag och dom gör alldrig något fel Hell fucking yeah att dom gör, dom förtrycker och mördar kvinnor men ne de är ju inget fel alls bara dom har sin heder kvar! Vill spy på dom.
Så nu sitter jag och är förbannad, undrar vad folket runt omkring mig tänkte när jag vissade med ansiktet hur äcklad jag var av filmen. Jag är ju mästare att visa med ansiktet vad jag tycker haha

Ne nu ska jag försäka sova lite är ganska trött nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0