Tja

Jaha inte mycket har hänt dom senaste dagarna inte så mycket jobb än tyvärr :S
I går var jag och Therese ute och gick en långpromenad, sen gick vi på afterski och tog lite och dricka himmla mysigt.
På kvällen var de smygpremiär på en ny bar här i lindvallen Ice bar så vi gick dit. helt ok kväll. Blir nog dit i kväll med men då blir de all in :D 

Och avslutningsvis måste jag ha med Theres citat från gårdagen, på bussen satt de sånadär punkare konstiga människor eller ah emos. Haha :-D





Japp och jag blev den första! i går när vi kommer hem och alla är klara för sängen så ska jag gå upp för helvetes trappan i mörkret och har bara en hand ledig och tror att jag har ett trappsteg kvar att ta tag i med handen men de har jag ju såklart inte så jag faller hejdlös bakåt och landar på ena knät, och tack och lov så fick jag bara ett blåmärke som "skada" men de kunde ha gått riktigt illa :S

Så kommer vara väldigt försiktig i natt ;)




Take care bye bye then <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0