Yes

Jaha några dagar har gått igen och lite har hänt.

Jag och Theres var ute på lördagen vi förfestade lite på Gustafs med en kompis som Theres känner och hennes kompisar sen drog vi till Harrys Ola spelade ju så vi var ju bara tvugna och gå dit ;)
Hade skit kul träffade människor som jag känner så vi dansade natten lång med dom ;)
Och ett tips ha inte högklackat på er i sälen de är skit halt fick ha 2 personer som hjälpte mig, en bakom mig och en framför måste sett jätte roligt ut haha Men hem kom vi då var de pizza på menyn eller ah för Theres och Alex jag skulle också ha men när vi kom hem blev jag sugen på ETT bett av en knäckemacka haha
Sov inte så bra för en viss person råkade ta upp hela sängen och täcket och de är svårt och sova när man fryser och jag skulle upp tidigt och jobba dagen efter men lite sömn fick jag tack gode gud :D 
Men de bästa var att min säng var jätte fint bäddad när jag kom hem efter jobbet, kan man ha en bättre vän ;) Han får gärna komma igen och diska, städa och sånt med ;)

Och jag är ju ingen bra fotograf så de blev bara en enda bild och de blev på ola typiskt nog :S



Gert och Ola




I går jobbade jag dag de var jätte mycket folk och jag var själv men de gick super bra de här kommer bli skit kul.
När jag kom hem åt vi middag sen åkte vi iväg till ica för att inhandla all julmat mm längtar redan men de är bara en dag kvar typ ;)




I kväll skulle jag, Theres och Sabina provsmaka menyn på jobbet, till förrätt var de trattkantarelsoppa, västenbottenpaj och getosttoast, jag gillade getosttoasten mest, getost älskare som jag är :D
Varmrätten var fondu älg, ren och oxe. Älg var helt klart våran favorit :D
Till dessert blev de chokladmousse super gott, och gott vin :D Gissa om man är sprängmätt nu eller. Men trevligt hade vi.

Theres


Sabina



Så nu ska jag se på film och sen sova.


Take care, bye bye then <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0