long time ;)

Jaha de var ett tag sen jag uppdaterade bloggen men inte så jätte mycket har hänt.
Söndagen efter nyår skulle vi ju gå ut och fira den allt börjar jätte bra förfesten är trevlig oh ja kvällen kunde inte bli annat en bra. men vad händer då jo Theres ska gå och hämta kläder och sen gå ner för trappen och RAMLAR!! Så vi fick ha med oss en haltande vän ut :S och nu hoppar hon på kryckor och ska göra i nån/några vecker till :S

Och nu i söndags så var vi alla tre ute och åt middag och jag tror eller jag vet att Gustav´s har den absolut godaste hamburgare jag har ätit någonsin :D

I onsdags var jag och Theres lediga så vi försökte komma på vad vi skulle göra på vår lediga dag de är inte de lättaste för allt vi kunde komma på kostar ju pengar, men till slut så åkte vi till ett ställe vid backen och drack lite varm choklad och kaffe ;)
På kvällen så ville vi till Gustav´s och ta nått och dricka och då sa våran chef att vi kunde ta deras spark eftersom Theres hoppar på kryckor sagt och gjort så bar de i väg, och till Gustav´s så är de nedför villket va jätte kul, vi åkte bara in en snöhög de är bra för att vara första gången jag använder en spark. När vi skulle hem efter några glas vin var de inte lika lätt och roligt men hem kom vi ;)

Har börjat jobba mer nu också de är därför jag inte uppdaterar så ofta så nu vet ni de ;)

Tyvärr verkade inte funka och lägga upp bilder men de kommer i nästa inlägg (kanske) ;)

Ha de gött och trevlig vistelse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0