Sunday bloody sunday :D

Jaha i söndags började dagen med att städa två stugor :S de gick ganska fort. Sen bar de hem för att vänta på dom andra så vi kunde åka och handla och börja firadet av Theres :D
Efter vi hade handlat åkte vi ut till in the middle of nowhere aka Stöten och hämtade Alex,
Sen bar de av hem för att laga en supergod middag, Sen hade jag eller ah Sabina hade bakat en ännu gordare tårta till Theres. Så supermätta och glada bar de av till bubbelpoolen för lite mousserande och annat gott och dricka :D Jätte mysigt.
Sen blev de Harrys för hela slanten, Och jag fick i mig lite för mycket av de goda men jag hade super kul hoppas dom handra hade de med haha.

Så i måndags var man mer död en levande. Sabina sa att jag såg utt som en EMO som gick runt som en zombie hela dagen haha (vilken faktiskt stämmer) ;)

I går jobbade jag tack gode gud så man vaknade till i livet igen.

I dag är jag ledig så jag har attackerat backen, Fan va kul de är :D Kommer bli en hel del av sånt nu framöver hoppas jag.

Bilder kommer på facebook ;)


Ne nu ska jag iväg.

Take care bye bye then <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0